Emotin prowadzi działalność dotyczącą:
- Modelowania ekonometrycznego i prognozowania
- Badania efektywności reklamy zewnętrznej
- Badania użyteczności interaktywnych obiektów /stron www, interfejsów programów, aplikacji
- Badania interakcji /zachowań użytkowników/
- Badania czynności mózgu dotyczące przypisywania znaczenia znaków, kształtów
- Badania semantyczne dotyczące grupowania pojęć /architektury informacji
- Badania w zakresie wykorzystania multimediów w projektowaniu interfejsów multimodalnych,
- Badania profili behawioralnych oraz strategii monetyzacyjnych użytkowników gier komputerowych,
- Badania nad zagadnieniami związanymi z projektowaniem systemów informacji, znaków, tożsamości wizualnej,
- Badania w zakresie poprawy efektywności procesów zdalnego nauczania z wykorzystaniem multimediów,
- Badania percepcji sztuki i aktywnego uczestnictwa w kulturze
- Badania nad tworzeniem interaktywnych narzędzia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (ER)
Oferujemy usługi w zakresie projektowania rozwiązań i ich wdrożeń min.
- Tworzenie serwisów www
- Tworzenie oprogramowania na zamówienie
- Tworzenie modeli ekonometrycznych i prognostycznych
- Wsparcie przy projektowaniu oprogramowania komputerowego
- Sterowanie urządzeniami przy pomocy ruchów oczu, fal EEG (urządzenia dla osób niepełnosprawnych, gry interaktywne)
- Przygotowywanie oprogramowania do testowania procedur eksperymentalnych
- Wykonywanie badań pilotażowych i wsparcie w zakresie przygotowania aplikacji
- Rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo na drogach (badania kierowców, systemów oznakowań),
- Badania rozmieszczenie przyrządów kontrolno-pomiarowych na tablicach sterowniczych, w kokpitach i kabinach pojazdów,
- Projekty zarządzanie informacją (komunikatywność oznakowania i dostępności wizualna),
- Testy oprogramowania, aplikacji i interface’ów w urządzeniach elektronicznych,
- Analizy postrzegania i rozpoznawalności marki, reklamy, produktu,
- Badania skuteczności wizualnej projektów (spoty reklamowe, opakowanie, etykiety, logo, gazetki sprzedażowe),
- Analizy skuteczności product placement i lokalizacji powierzchni reklamowych,
- Systemy nawigowania klientów w sklepie;
- Badania marketingowe w sztukach wizualnych
- Opracowania metodologii badań konsumenckim w różnych sektorach kultury i sztuki
- Technologie dla osób z dysfunkcjami zmysłów (dysfunkcjami poznawczymi)
Projekty badawcze Emotin sp. z o.o.
- Projekt 1
Tytuł: Harmonogramowanie produkcji z użyciem algorytmów genetycznych w modelu FPS (Flow Permutation Shop)
Okres: 01.10.2017-30.06.2018
Finansowanie: własne - Projekt 2
Tytuł: Harmonogramowanie produkcji z użyciem algorytmów genetycznych w modelu JSP (Job Shop Scheduling)
Okres: 01.07.2018-31.12.2018
Finansowanie: własne - Projekt 3
Tytuł: Serwis internetowy do rejestracji uczestników imprez
Okres: 31.08.2018-10.10.2018
Finansowanie: zewnętrzne