Emotin prowadzi działalność dotyczącą:

  • Modelowania ekonometrycznego i prognozowania
  • Badania efektywności reklamy zewnętrznej
  • Badania użyteczności interaktywnych obiektów /stron www, interfejsów programów, aplikacji
  • Badania interakcji /zachowań użytkowników/
  • Badania czynności mózgu dotyczące przypisywania znaczenia znaków, kształtów
  • Badania semantyczne dotyczące grupowania pojęć /architektury informacji
  • Badania w zakresie wykorzystania multimediów w projektowaniu interfejsów multimodalnych,
  • Badania profili behawioralnych oraz strategii monetyzacyjnych użytkowników gier komputerowych,
  • Badania nad zagadnieniami związanymi z projektowaniem systemów informacji, znaków, tożsamości wizualnej,
  • Badania w zakresie poprawy efektywności procesów zdalnego nauczania z wykorzystaniem multimediów,
  • Badania percepcji sztuki i aktywnego uczestnictwa w kulturze
  • Badania nad tworzeniem interaktywnych narzędzia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (ER)

Oferujemy usługi w zakresie projektowania rozwiązań i ich wdrożeń min.

  • Tworzenie serwisów www
  • Tworzenie oprogramowania na zamówienie
  • Tworzenie modeli ekonometrycznych i prognostycznych
  • Wsparcie przy projektowaniu oprogramowania komputerowego
  • Sterowanie urządzeniami przy pomocy ruchów oczu, fal EEG (urządzenia dla osób niepełnosprawnych, gry interaktywne)
  • Przygotowywanie oprogramowania do testowania procedur eksperymentalnych
  • Wykonywanie badań pilotażowych i wsparcie w zakresie przygotowania aplikacji
  • Rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo na drogach (badania kierowców, systemów oznakowań),
  • Badania rozmieszczenie przyrządów kontrolno-pomiarowych na tablicach sterowniczych, w kokpitach i kabinach pojazdów,
  • Projekty zarządzanie informacją (komunikatywność oznakowania i dostępności wizualna),
  • Testy oprogramowania, aplikacji i interface’ów w urządzeniach elektronicznych,
  • Analizy postrzegania i rozpoznawalności marki, reklamy, produktu,
  • Badania skuteczności wizualnej projektów (spoty reklamowe, opakowanie, etykiety, logo, gazetki sprzedażowe),
  • Analizy skuteczności product placement i lokalizacji powierzchni reklamowych,
  • Systemy nawigowania klientów w sklepie;
  • Badania marketingowe w sztukach wizualnych
  • Opracowania metodologii badań konsumenckim w różnych sektorach kultury i sztuki
  • Technologie dla osób z dysfunkcjami zmysłów (dysfunkcjami poznawczymi)

Projekty badawcze Emotin sp. z o.o.

  • Projekt 1
    Tytuł: Harmonogramowanie produkcji z użyciem algorytmów genetycznych w modelu FPS (Flow Permutation Shop)
    Okres: 01.10.2017-30.06.2018
    Finansowanie: własne
  • Projekt 2
    Tytuł: Harmonogramowanie produkcji z użyciem algorytmów genetycznych w modelu JSP (Job Shop Scheduling)
    Okres: 01.07.2018-31.12.2018
    Finansowanie: własne
  • Projekt 3
    Tytuł: Serwis internetowy do rejestracji uczestników imprez
    Okres: 31.08.2018-10.10.2018
    Finansowanie: zewnętrzne